Kielet

Chapter5

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

27:32
00:00

Sattuma työvälineenä

Äidinkielenopettaja Penni Pietilä kertoo, miten luokan voi jakaa ryhmiin vahvistamatta sukupuolistereotypioita ja antaen samalla tilaa oppilaille kokeilla erilaisia tehtäviä.

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

56:19
60:00

Sukupuolitietoinen opetus

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

18:49
40:00

Minkälaisia käsityksiä sukupuolista opetusmateriaalit sisältävät?

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen

05:07

Johdanto

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

27:32
00:00

Sattuma työvälineenä

Äidinkielenopettaja Penni Pietilä kertoo, miten luokan voi jakaa ryhmiin vahvistamatta sukupuolistereotypioita ja antaen samalla tilaa oppilaille kokeilla erilaisia tehtäviä.

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

38:19
60:00

Sukupuoli ja oppiaine

Koulun pyrkimyksenä on, että kaikki aineet koettaisiin sukupuolesta riippumatta kiinnostavina. Kuitenkin joidenkin aineiden koetaan sopivan paremmin tytöille tai pojille. Tämä teksti esittelee kolme tasa-arvokeskustelun kestoaihetta.

 

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

18:49
40:00

Minkälaisia käsityksiä sukupuolista opetusmateriaalit sisältävät?

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen

05:07

Johdanto

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

31:27
40:00

Ehkäise väkivaltaa

Video käsittelee väkivallan ehkäisyä varhaiskasvatuksessa sekä sosiaalisten ja tunnetaitojen kehittämistä kaverituntien avulla. Muut videolla esiteltävät konkreettiset menetelmät ovat ei-sanan käytön välttäminen, positiivinen palaute ja kaverihalaus.

suomi

Arvioitu aika materiaalin läpikäymiseen
Arvioitu työskentelyaika kysymyksiin

19:49
50:00

Sukupuoli ja vallankäyttö

suomi

Sivut

Ylös ↑